<< Klik voor weergeven inhoudsopgave >> Navigatie: Programma algemeen > Geïntegreerd Word-bestand > Tabel invoegen in een geïntegreerd Word-bestand |
Het is mogelijk om in het Word-document een tabel in te voegen:
Deze tabel bevat van het BTW-niveau de regels met de status 'Index' waarbij de gecumuleerde inschrijfbedragen worden getoond:
Deze inschrijfbedragen zijn ook in de begroting zichtbaar te maken als de optie Totalen weergeven bij indexregels wordt aangezet.
Deze tabel heeft, in tegenstelling tot de ingevoegde velden, geen dynamische koppeling met de begroting. Als de begroting, nadat de tabel is ingevoegd, wordt aangepast waardoor de gecumuleerde inschrijfbedragen wijzigen, zal de tabel NIET worden bijgewerkt bij het opnieuw openen van het geïntegreerde Word-document. Wel kan een bestaande tabel eenvoudig worden verwijderd en opnieuw de functie 'Invoegen tabel' worden aangeroepen waarna de op dat moment correcte inschrijfbedragen in een nieuwe tabel worden gezet.